sâmbătă, 13 noiembrie 2010

"ea"

As fi vrut sa nu-ti fi deschis niciodata usa sufletului meu si poate ca pana la urma n-as fi facut-o, dar eram in curatenie si te-ai oferit sa ma ajuti la decorat...intr-un fel, iti multumesc, pentru ca doar datorita tie am reusit sa renunt la acele lucruri datatoare de amintiri si sa le arunc zambind la gunoi. Cat ai stat la mine, am pus oglinzi peste tot, ca sa-mi vad fericirea oriunde m-as fi aflat. Imi placea la nebunie sa stau tolanita pe covorul din sufragerie si sa ma uit la serialul nostru preferat,  "Friends" ,  ca mai  apoi sa-ti povestesc cu de-amanuntul, in caz ca pierdeai vreun episod.
 Acum m-am mutat in casa noua. Nu am decat o oglinda mica aici, iar perdelele sunt trase mereu (soarele ma incomodeaza, parca rade de mine) . Facturile la cablu nu le-am mai platit, asa ca nu am la ce sa ma uit in timpul liber, de care beneficiez din plin. Aici sunt in siguranta...mi-am pus lacate la usa si sus si jos, asa sunt sigura ca nu imi va calca nimeni teritoriul fara acordul meu (de asta imi e frica) .
     Si m-am jurat,ca n-am sa mai deschid...dar astazi fac curat, iar  "ea"  s-a oferit sa ma ajute......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu